Design By Sandra Hammarström

Denna blogg kommer jag använda för att visa upp mina kreationer jag gör. Främst korsetter och lackkläder.

Full rulle

Publicerad 2012-12-20 15:33:03 i Allmänt

Känns som det är full rulle i syrummet nu! Håller på med en julklapp, plus att jag fick feeling att sy en klänning åt min lillasyster på snart 3 år :) Har även tänkt sy stolsdynor till stolarna i stallet, men det får bli i mellandagarna eller nått då jag inte hinner innan jul. Bilder på julklappen kommer sen, och även på klänningen! Har även köpt världens sötaste rosa trikåtyg med dalahästar på, som lillasyster ska få ett nattlinne av.

Har förresten köpt lite nya korsettyger, så bra att man kan köpa stuvar, blir så mycket billigare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela